Foto: Nahal lööve peale Covid vaktsiini saamist. Allikas: https://scitechdaily.com/

Uus teadusuuring: DNA saastumine Comirnaty´sega, kus on 500-kordne saasteainete hulk lubatud tasemest

Revo Jaansoo

0 Shares
0

Teadusuuringu kohaselt võivad Pfizer-BioNTechi geeniteraapia Comirnaty lisandid ületada lubatud piiri 500 korda. Ajakirjas Methods and Protocols 8. mail avaldatud uuringus tõstatavad Saksa teadlased Brigitte König ja Jürgen O. Kirchner küsimused Pfizer-BioNTechi Comirnaty DNA saastumise mõõtmiseks kasutatava kvantitatiivse RT PCR-meetodi usaldusväärsuse kohta.

Lipiidide nanoosakeste endi teste kasutades avastasid uuringu autorid tasemed, mis olid 360–534 korda kõrgemad kui regulaatorite kehtestatud piirmäär 10 nanogrammi doosi kohta.

Teadlased väitsid, et Pfizer-BioNTechi kasutatud meetodid testivad ainult 1% Comirnaty valmistamisel kasutatud algsest DNA mallist, mis tähendab, et 99% malli geneetilisest materjalist jääb seetõttu testimata ja potentsiaalselt avastamata.

Sarnaseid küsimusi on tõstatanud ka teised teadlased.

DNA saastumisel võib olla suur hulk kahjulikke mõjusid. DNA fragmendid võivad sattuda genoomi ja häirida normaalseid geenijärjestusi, põhjustades mutatsioone ja vähki, mida tuntakse ka sisestusmutageneesina.

Moderna modRNA toote patendis tunnistatakse sisestusmutageneesi võimalust. Patendis öeldakse, et DNA saastumine võib põhjustada vähki: „MRNA tootmisprotsessis kasutatav DNA matriit tuleb eemaldada, et tagada ravimite tõhusus ja ohutus, sest ravimi jääk-DNA võib indutseerida kaasasündinud reaktsiooni aktiveerimist ja võib onkogeenne patsientide populatsioonides.“

Comirnaty sisalduv DNA sisaldab mitmesugust järelejäänud geneetilist materjali, sealhulgas ahvipatogeeni 40 vähki soodustavat geeni ja E. coli plasmiidse DNA järjestusi.

Järeldused

Olemasolev informatsioon ja andmed näitavad, et kasutusvalmis Comirnaty sisaldab DNA lisandeid, mis ületavad lubatud piirväärtust mitusada korda ja kohati isegi üle 500 korra ning see jäi tähelepanuta, kuna DNA kvantifitseerimine partii testimise osana ainult toimeaine tasemel läbi viidud näib olevat qPCR-i kasutamisel metoodiliselt ebapiisav.

Selle taustal näib, et kasutusvalmis lahjendatud Comirnaty sisalduva kogu DNA eksperimentaalne testimine fluorestsentsspektromeetrilise mõõtmise abil, mida ametiasutused viivad läbi ametliku partii testimise seadusliku volituse raames on hädavajalik. Miks Euroopa kontrollilaborid selle süstemaatiliselt välja jätsid vastavalt Saksamaa föderaalvalitsuse avaldustele, peaks seetõttu olema ulatuslike ekspertide arutelude ja läbimõtlemise teema.

Lisaks tuleb arvestada, et Comirnaty DNA lisandid on ilmselt integreeritud lipiidide nanoosakestesse ja transporditakse seega otse inokuleeritud rakkudesse, nagu ka mRNA toimeaine. Mida see tähendab ohutusriskidele, eriti selle DNA võimalikule integreerimisele inimese genoomi, st sisestusmutageneesi ohule?

Toimetas Revo Jaansoo (22.05.2024)

Allikad: Mdpi, Infowars

Kuula teadmainimese selgitust vaktsiini mõjust sinu kehale:

Loe lisaks:

0 Shares
You May Also Like

Tervishoiutöötajate rahvusvaheline hoiatusteade kõigile inimestele ja valitsustele kogu maailmas

Kuulus rahvusvaheline loosung: «Püsi kodus, päästa elusid» oli puhas vale. Vastupidi, sulgemine tappis mitte ainult paljusid inimesi, vaid hävitas ka füüsilise ja vaimse tervise, majanduse, hariduse ja muud eluaspektid. Näiteks on lockdown USA-s tapnud tuhandeid Alzheimeri tõvega patsiente, kes lisaks surid eemal oma perekondadest. Ühendkuningriigis tappis lockdown 21 000 inimest. Lockdown’i mõjud «on olnud absoluutselt kahjulikud. See ei päästnud inimelusid, mille kohta algselt teatati, et suudetakse päästa ... See on massihävitusrelv ja me näeme selle tervislikke ... sotsiaalseid ... majanduslikke mõjusid ... mis moodustavad tõelise teise laine» (prof Jean-François Toussaint, 24. september 2020). Selline inimeste vangistamine on inimsusevastane kuritegu, mida isegi natsid ei sooritanud!

Avalik teave üldhariduskooliga seotud inimestele

Oleme nüüdseks jõudnud olukorda, kus juba koolilapsi peetakse ohtlikuks nii neile endile, eakaaslastele kui ka neile, kes nimetavad end „täiskasvanuteks“. Märkimisväärne on siinkohal fakt, et laste ohtlikkuse nn riskifaktor rajaneb üksnes eeldusel, et nad võivad olla ohtlikud ning lähtuvalt sellest rakendatakse nende peal erinevaid „ohtlikkust ennetavaid“ meetmeid, olgu selleks siis lõputu testimine või hingamisvabaduse piiramine. Muidugi pole ükski ennetav meede saanud teaduslikku heakskiitu, vaid pigem vastupidi – häid teadusuuringuid nende usaldusväärsuse kohta napib, mis ütleb selgelt: need meetmed EI OLE põhjendatud.

Looduslaps linnas

Ühel hetkel aga tekkis 13-aastasel perepojal Arturil küsimus selle kohta, et kas nad ikka on õnnelikud, nagu vanaisa pidevalt väitnud oli. „Kui soovid teada, mine linna,“ oli vanaisa talle kerge muigega vastanud. Seepeale Artur asuski rännakule suure linna poole, süda täis avastamisindu.